چهارشنبه، اسفند ۰۴، ۱۳۸۹

اگه تا چند دقیقه دیگه یه دایناسور از زیر تختم بیاد بیرون تعجب نمی کنم! یه نگاهی به زیر تختم میکنم یه دنیاست اون زیر:
پازل دوهزار تیکه، یه عالمه دی وی دی، کاغذایی که نمی دونم چی هست ، چند تا کتاب ، چند تا لباس ناموسی که نمی دونم اونجا چه غلطی می کنن!
البته شایان ذکر است که بققیه اتاقم هم تعریفی نداره! یه عالمه لباس مختلف که رو کف زمین ریخته شده! چند عدد مجله از هر نوعی هم که بخوای هست: عکاسی و دکوراسیون و جدول و تکنولوژی و ...... زیر میز ارایشم هم یه پنکیک شکسته و پخش شده سمت راستش یه کلی فیلم که از تاراج ناجوانمردانه م در امان مونده!
روتختیم شبیه پرانتز شده حال ندارم صافش کنم! دیشب خواب وبیدار بودم احساس کردم چیزی به کمرم فشار میاره کاشف به عمل اومد یه روان نویس اونجا قایم شده تا نفرستمش تو جامدادیم خبر نداره فعلا به همه اعضا جامدادی ازادی اعطا کردم دارن وِل وِل رو فرش پارتی میدن.
روی تخته وایت بردم هم چند ایده ناتمام نوشته شده حوصله تمام کردنشون رو ندارم
تازه مطمینم که جایی زیر همین شلوغی یک عدد فن لب تاپ، یک عدد عینک و یک عدد mp3 player به اضافه حداقل دوتا قلش هست که فقط با چشم غیر مصلح قابل مشاهده نمی باشد.



درباره کمدهای دیواری سکوت میکنم!!! نه بذار بگم فقط وفقط به علت اینکه شبا که میخوابم حتما باید دراشون بسته باشه همه چیز به شکل درهم خِرچِپون شده توش مخصوصا کمد لباسها
تنها چیزایی که اینجا جای مرتبی دارند وسایلی هست که جاساز شده



اینجا همه چیز درهمه!!!



پ.ن1: وفتی اوضاع اتاقم مخصوصا کمدهام اینجوریه یعنی اشفته ام! نیاز به تنهایی طولانی دارم! نیاز دارم خیلی چیزا خفه خون بگیرن



برنامه ااین چند روز من با توجه به نیاز به ارامشم:



جمعه شب:
دعوای خیالی با کسی که ازش متنفری! به دلیل وول وول خوردن یه کِرم در ماتحت ذهنِ گرام
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد
روز شنبه:
سگ شدن در محل کار توسط همه ادمای احمقی که یا داری براشون کار میکنی یا کمکشون میکنی
شنبه شب:
دعوا در حد تیم ملی المپیک سرِ یه چیز تخمی با ...! به دلیل وول وول خوردن چند کِرم در ذهنِ  اون
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد
یکشنبه صبح:
رفتن به ارایشگاه با چشمای پف کرده به دلیل اینکه دستِ شیکستت قبلا بیعانه داده.
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد
یکشنبه ظهر:
اصرار خواهری برای رفتن به یک مهمانی و غصه شدید اینکه حالا چی بپوشم
یکشنبه عصر:
چپوندن خودت در مهمانی که نمی دونی کی به کیه؟!!
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد
یکشنبه شب:
مهمانی همچنان ادامه داره ولی چون دوست گرام میاد باید برگردی !!!
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد
یکشنبه شب:
فراموش کردن!! مجبوری همه دعوای شب قبل رو به زور فراموش کنی تازه میدونی اگه مامانت بفهمه بهت میگه احمق، احساساتی!!! خودت هم مجبوری به خودت بگی خر، گاو، شتر گاو پلنگ
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد
دوشنبه صبح:
تنها اتفاق خوب رفتن به نامزدی دوستی جون ( اگه کره ماه هم بودم بلیط رفت و برگشت میگرفتم میرفتم به مهمونی  از سوم راهنمایی دوست جونیم با همدیگه- چشم شور کور.
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد
د.شنبه شب:
مهمانی خانوادگی اجباری مزخرف خاله زنک بازی لوس گه






پ.ن1:من نیاز به تنهایی دارم نمی خوام فردا برم سرکار باید کیو ببینم؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

هیچ نظری موجود نیست: