شنبه، بهمن ۲۳، ۱۳۸۹

اینجا هوا ؟ دزجه سانتیگراد



اخه همه چیمون حکایت داره!  جالب انگیز ناک
چند وقت پیش یه gadget اب و هوا برای این ویندوز نازنیم دانلود کردم. خوشحال!خوشحال! تنظیم کردم روی کرج، ایستگاه پیام. طبق معمول که یه چیز تازه میگیرم دوست دارم هی نگاش کنم. لحظه به لحظه خودمو از وضعیت اب و هوایی مطلع می کردم که نکنه خدایی ناکرده هوا دو درجه تغییر داشته باشه و ما مطلع نباشیم.
 بعد از چند وقت  که چارچشمی نگاش میکردم  متوجه شدم تنظیمش عوض میشه میره روی ایستگاه تهران. به شدت کنجکاو شدم چرا؟ مگه دچار خواب گردی شدم که هی اینو عوض میکنم و یادم نمیاد تا سرانجام کاشف به عمل اومد که دقیقا ساعت 12 سرورهای ایستگاه پیام کرج منفجر میشه تا فردا ساعت 8 صبح
کلی مکاشفه فرمودیم افکار علمیمان را گردگیری کردیم تا چند گزینه به ذهنمان خظور کرد :
  1. ساعت 12 قسمت اب و هوای فرودگاه پیام کرکرش رو میکشه پایین؟!
  1. برای صرفه جویی برقا رو خاموش میکنن؟!
  1. شبا میخوابن حال نمی کنن کار کنند؟!
  2. به نظرشون نیاز نیست شبا وضعیت اب و هوا رو بدونیم؟!
  3. حیفه سرورشون خراب میشه؟!
  4. فکر نمی کنند که یه کنه ایی مثل من وجود داشته باشه ساعت 2 نیمه شب میزان دمای هوا براش مهم باشه

پ.ن1: مگه ما گونه جغادین(جمع مکسر انسانهای جغدنما) دل نداریم که شبا همه جا رو تعطیل می کنند. بانک ها تعطیل، کافی شاپ ها تعطیل، سرورهای فرودگاه پیام تعطیل واقعا چرا اینکارو میکنید؟!!!!!!!!

پ.ن2: امشب هاهله ایی در دلمان بیقراری دارد! اینترنت 512 مان در حد dial-up عرض اندام میکند. هلهله دلمان به طرز عجیبی میل دارد لب تاپ را با مخلفاتش به سمت پنجره هدایت کند و بعد فریادی بکشد! ای لعنت به هرچی مناسبت  احمقانه س که حتی با دیدن ایمیل هامون به خطر میافته!

پ.ن3: جالب اینجاست که نمی فهمم چرا دیگه ؟بهمن رو خفت کردن دیگه ولنتاین هم شد جزو فتنه و خطرات!!!(اون علامت سوال برای اینه که نمیدونم چه روزی ولنتاینه)

پ.ن4: عکس هم نتونستم اپلود کنم

 پ.ن5: نمیدونم اصلا چرا دارم مینویسم خودم هم الان نمی تونم ببینم چی نوشتم فقط پست میکنم. به این میگن لج بازی با !!!!!!

۱ نظر:

کانون وبلاگ نویسان فتح گفت...

با نردبان به آسمون نمیشه رفت !

kanoonFATH.blogfa.com