یکشنبه، بهمن ۰۳، ۱۳۸۹

همین طوری

اول میخواستم بنویسم چقدر مزخرفه یه نفر که نمی خوای ادرس وبلاگت رو داشته باشه . توی یه سری مسائل نمی تونی راحت باشی.
اما الان میخوام بگم چقدر سرویس های وبلاگ ایرانی چرنده. اگه بخوام فرقش رو مثلا با همین blogger بگم مثل تفاوت ویندوز 98 با 7 .
یه اکانتی دارم داخل یکی از همین ها. واردش شدم منوی مدیریتش رو بررسی کردم. بعد از دو دقیق میخواستم سرمو بزنم به دیوار از بس گیج شدم و دنبال بعضی سرویس ها گشتم. تنها مزیت این ارائه دهنده در اینِ که بقیه راحت تر وبلاگت رو پیدا می کنند و میخوانند لازم نیست تبلیغات کنی. به دوستات ادرس بدی بعد اصلا نیان بهت سر بزنن. در واقع توی اینها با کسانی طرف هستی اهل وبلاگ نوشتن و وبلاگ خوندن هستند.


ادمهایی که مثل خودتن!
من روزی حداقل 2 ساعت دارم وبلاگ هایی رو که دوست دارم میخونم. کلا از ادم هایی مثل خودم در این زمینه خوشم میاد کسایی که یه جورایی کرمِ خوندن دارند حالا چه کتاب باشه چه وبلاگ چه مقاله..


پ.ن1: امشب حوصله ندارم! میخوام غر بزنم به جونِ همه
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد
پ.ن2: یه مزیت دیگه  سرویس های ایرانی اینه که نیم فاصله رو میشه رعایت کرد موقع تایپ.( اینو گفتم که نگید بلد نیست)

هیچ نظری موجود نیست: