دوشنبه، دی ۲۰، ۱۳۸۹

یه خاطــــــــــــــــــــــــره برفی


دقت کردی همیشه تو فیلمایِ رومانس که قراره یه بلایی سر یکی از طرفین بیاد همیشه یه صحنه دو نفره تو برف دارن!!!
یه موزیک لایت پخش میشه و دو طرف دارن تو سر و کله هم میزنن و میخندن! خیلی عاشقانه بهم نگاه میکنند.
بعد چند وقت هم یکیشون میفهمه سرطان داره و میمیره. یا تصادف می کنه میمیره. به هر حال میمیره! یکی از نمونه هایی که الان یادم میاد فیلم love story هست و از بین کلیپ ها هم خالی از ابی!
همه اینا رو گفتم تا بگم بعد نیست تو این روزای برفی یه خاطره قشنگ برای طرف مقابل ایجاد کنیم که اگه اگه  اگه اگه یه روز نبودیم یه خاطره خوشگل از ما به یادگار داشته باشه!
همه فکر می کنیم که برای به یاد ادما موندن باید براشون هدایای گرون قیمت گرفت البته هدیه خریدن خیلی خوبه ولی الزاما همه چیز نیست. همیشه لحظاتی خوشی رو که با یه نفر سپری کردیم  بیشتر بیادمون میمونه مثل دیدین یه غروب زیبا ، قدم زدن کنار ساحل، رانندگی کنار هم توی سکوتِ یه جاده مه زده یا نشستن زیر اسمون پر ستاره.
خیلی قشنگه که تو این روزای برفی دست کسی رو که دوسش داریم بگیریم بریم یه کم برف بازی کنیم و بلال بخوریم ، باقالی بخوریم، سرسره بازی کنیم و یه عکس ذهنی برای ابد تو ذهن طرف مقابل ایجاد کنیم.
یه روز رو بدون روزمرگی فقط برای طرف مقابلمون باشیم.
حالا من یه خــــــــــــــــــــــــــــــاطره برفی میخوام!
 اومدیم و صد سال دیگه کسی که دوسش دارم مرد. من باید چیکار کنم؟
البته قول داده جمعه منو ببره برف بازی، پیشنهاد هم از طرف خودش بود! البته اگـــــــــــــه بارون نیاد! هوا خوب باشه! اگـــــــــــــــــــه دوستان مزین کنند! اگـــــــــــــــه، اگـــــــــــــــــــــــه،اگــــــــــــــــــــــــــه ....

به من هم گفته که حواسم باشه تا روز جمعه نمیرم
خودش هم قول داده نمیره که من بدون خاطره برفی نمونم


پ.ن1: اگه به هر دلیلی جمعه منو نبره هیچی بهش نمی گم اما تو دلم یه نقطه سیاه بزرگ بوجود میاره!

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام بهنازجون ... تبريك ميگم واسه بلاگ فوق العاده خودمونيو قشنگت.... سوپرايز شدم از ديدنش!!!....
حتما ادامه بده....
در مورد اين برف بازيم حتما خبر بده رفتين يا نه ;)
دوس دارم بلاگتو

behnam گفت...

چون ناشناس خورد ميگم كه من بودم :)
حتما تو favorites ميزارمش