سه‌شنبه، آبان ۲۵، ۱۳۸۹

اینکه بگی دوسش داری با اینکه بفهمه دوسش داری خیلی فرق می کنه

 
    همیشه ، همیشه و همیشه وقتی یه زن به مرد زندگیش می گه  مثلا فلان جا نمیام، نمی خوام، نمی دونم باید ببینم چی می شه ...
    یعنی دلم می خواد که بیام فقط دوست دارم تو به من اصرار کنی یه ذره نازمو بکشی
    یا حداقل به زبون بگی اگه تو نیای منم نمیرم، مگه بدون تو خوش می گذره دلم می خواد همه جا کنارم باشی
    خوب شما مردا نمیمیرین که یه ذره از این کارا بکنید، اخرش که ما  دست از ناز کردن بر می داریم باهاتون میایم به جون خودم فقط می خوایم اطمینان بگیریم که ما رو دوست دارید
    .......................
    ------------------------
    ---------------------------------------------------------
    ----------------------------------------------------------------------------
    یه زن هر چقدر هم به ظاهر سخت باشه نیاز داره به حمایتت. بهش اطمینان بده که در کنارشی
     نمی دونم چرا شما مردا وقتی دوست داشتن زن رو به دست میارین دوست دارین که خودتونو بی تفاوت نشون بدین که با حرفاتون دلش رو بشکنید که ازارش بدید که بهش بفهمونید براتون مهم نیست ........................... ................................................ ............................................................ ...............................................................................
    ساعت هاست که آیینه دلم بارونیه
    دلم شکسته...............
    همیشه طوفان های ناگهانی سخت ترن.............
    شاید به نظر احمقانه بیاد ............................................................................. ...........................................................
    اما احساس زنانه ام واقعا نیاز به حمایت داشت نه لگد مال شدن
    ........................................
    .......................................
    چرا این بارون بی امون دلم بند نمیاد

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام عزیزکم.خدا نکنه دل نازکتو بشکونن.حتمأ کسی که تونسته دلتو بشکونه نتونسته معنی این شعرو درک کنه...(مطمئن باش خدا اون بالا مواظب تو و دل کوچولوت هست)
ای دل اگر عاشقی در پی دلدار باش
بر در دل روز و شب منتظر یار باش

دلبر تو دایما بر در دل حاضر است
رو در دل برگشای حاضر و بیدار باش

دیده‌ی جان روی او تا بنبیند عیان
در طلب روی او روی به دیوار باش

ناحیت دل گرفت لشگر غوغای نفس
پس تو اگر عاشقی عاشق هشیار باش

نیست کس آگه که یار کی بنماید جمال
لیک تو باری به نقد ساخته‌ی کار باش

در ره او هرچه هست تا دل و جان نفقه کن
تو به یکی زنده‌ای از همه بیزار باش

گر دل و جان تو را در بقا آرزوست
دم مزن و در فنا همدم عطار باش
عطار

ناشناس گفت...

دنیا رو بد ساختن؛

راز تنهایی ما همینه که نمی‌دونیم چیزی رو که بدست می‌آريم چه جوری حفظش کنیم.

همین ...